مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: طی یك سال گذشته هفت هزار و 200 خبر در روابط عمومی شهرداری مشهد تولید شد كه این میزان خبر در سال 1387 حدود دو هزار و 700 خبر بود.به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی حامد مقدم افزود: امید است، این اهتمام و تلاش همکاران خبری با توجه به سال « همت مضاعف و کار مضاعف » ،مضاعف تر شود.وی تصریح کرد: این در حالی است كه روابط عمومی شهرداری مشهد به جهت همت و جدیت کارکنان خود توانست برای نخستین بار در جشنواره روابط عمومی های سراسر کشور رتبه نخست را از آن خود کند.

سخنگوی شهردار مشهد تاكید كرد : هم اكنون پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد اخبار خود را به دو زبان انگلیسی و عربی ، به منظور تسهیل در ارائه اطلاعات به زائران خارجی ارائه می دهد.
حامد مقدم درادامه به فعالیت های روابط عمومی شهرداری مشهد در سال جدید اشاره کرد و گفت: گسترش، تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی و پخش برنامه های زیادی در حوزه رسانه از جمله برنامه های روابط عمومی شهرداری مشهد در سال 89 است.
حامد مقدم در ادامه با اشاره به این موضوع كه واحد روابط عمومی در سال گذشته باشگاه وبلاگ نویسان شهری را راه اندازی کرد،گفت: این واحد در سال جدید با پیگیری‌های مستمر درصدد افزایش اعضای این باشگاه است.
وی همچنین به برنامه های روابط عمومی شهرداری مشهد در ایام نوروز 89 اشاره کرد و گفت: این روابط عمومی در راستای اطلاع رسانی به عموم زائران حرم رضوی به شکل گسترده موضوع اطلاع رسانی را در دستور فعالیت های خود قرار داد.
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد خاطر نشان ساخت: این اطلاع رسانی در مبادی ورودی شهر مشهد و از طریق پخش تیزرهای تلویزیونی، ارسال پیامک و نصب پلاکارد به زائران بارگاه منور رضوی صورت پذیرفت.
حامد مقدم در ادامه تولید نخستین برنامه 60 ثانیه خبری شهری کشور را از برنامه های ارزشمند شهرداری مشهد در راستای اطلاع رسانی به مجاوران و زائران اعلام کرد و افزود: این برنامه به شکل مستمر در دو هفته اول فروردین ماه از شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی و شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جهت منعکس کردن فعالیت های نوروزی شهرداری مشهد انجام گرفت.

منبع:شهرداری مشهد