علی حامد مقدم در دیدار جمعی از مدیران و مسئولان روابط عمومی شهرداری مشهد با امام جمعه مشهد اظهار داشت: بر این اساس اگر شهرداری بتواند در راستای رضایتمندی مردم گام بردارد، موفق خواهد شد.وی تاكید كرد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده از شهروندان با توجه به عملكرد شهرداری، نتایج خوب ارزیابی شده و این حاكی از آن است كه نقش محوری روابط عمومی مثبت بوده و در زمینه اطلاع‌رسانی و پیام‌رسانی حركت خوبی داشته است...

حامد مقدم ادامه داد: در بحث وظایف حوزه روابط عمومی شهرداری مشهد، باید در زمینه كمك به تحقق شعار مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران، گام موثری برداشته شود، ضمن اینكه در حوزه همكاری‌های بین‌الملل شهرداری مشهد نیز فعال‌سازی صورت گرفته است.
وی تصریح كرد: طی یك سال گذشته روابط عمومی شهرداری مشهد در جشنواره روابط عمومی‌های كشور به مقام نخست دست یافت، بنابراین باید در مجموعه روابط عمومی واحد ارتباط با رسانه‌ها، شكل مطلوب و كاملی به خود گیرد.
سخنگوی شهرداری مشهد در ادامه به فعال شدن ارتباط مجازی در مجموعه روابط عمومی، به پایگاه اطلاع‌رسانی در آبان ماه سال گذشته اشاره كرد و گفت: از زمان فعالیت این پایگاه تاكنون، یك میلیون و 22 هزار نفر از این سایت بازدید كردند كه این رقم در طول سال 87 تنها 7 هزار و 200 نفر بوده است و هم اكنون نیز برخی موارد این پایگاه به زبان انگلیسی ترجمه شده و در اختیار زائران و گردشگران قرار گرفته است و به زودی نیز به زبان عربی ترجمه خواهد شد.
وی ادامه داد: هم‌اكنون اخبار شهرداری از طریق برنامه‌های فانوس و در همین شهر به مدت 60 ثانیه اطلاع‌رسانی می‌شود.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در تشریح برنامه‌های روابط عمومی، حضور رسانه‌ها را در نشست‌های خبری شهرداری در حدود 20 رسانه عنوان كرد و گفت: در این راستا نشست‌های هم‌اندیشی با رسانه‌ها از مهر ماه سال گذسته تا پایان سال، 19 جلسه بوده است.
وی تیزرهای تصویری در سال 87 را 120 مورد اعلام كرد و افزود: این رقم از مهر ماه سال 88 تا پایان سال به 400 مورد رسید.
وی ادامه داد: هم‌اكنون مركز ارتباطات مردمی 137 نیز با 30 پرسنل مسئولیت دریافت، پیگیری و پاسخگویی به پیام‌های مردم را بر عهده دارند و در زمینه تبلیغات شهری نیز این مركز اقدامات خوبی انجام داده، به طوری كه تعداد علاقه‌مندان به اشتراك در نشریه شهریار هم‌اكنون به 5 هزار نفر رسیده است.