مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: امروزه بنا بر نظر برخی از کارشناسان، میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری، رضایتمندی آنان را از عملکرد نظام و حکومت جمهوی اسلامی ایران نشان می دهد. به گزارش روز یك شنبه پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی حامد مقدم در دیدار جمعی از مدیران و مسئولان روابط عمومی شهرداری مشهد با آیت الله علم الهدی افزود: بر این اساس اگر شهرداری بتواند در جهت رضایتمندی مردم گام بردارد، موفق خواهد شد....
وی تاکید کرد: طبق نظر سنجی های انجام شده از شهروندان با توجه به عملکرد شهرداری، نتایج خوب ارزیابی شده و این حاکی از آن است که نقش محوری روابط عمومی مثبت بوده و در زمینه اطلاع رسانی و پیام رسانی حرکت خوبی داشته است.
حامد مقدم ادامه داد: در بحث وظایف حوزه روابط عمومی شهرداری مشهد، باید در زمینه کمک به تحقق شعار مشهد، پایتخت معنوی ایران، گام موثری برداشته شود ضمن این که در حوزه همکاری های بین الملل شهرداری مشهد نیز فعال‌سازی صورت گرفته است.
سخنگوی شهرداری مشهد تصریح کرد: طی یك سال گذشته روابط عمومی شهرداری مشهد در جشنواره روابط عمومی های کشور به مقام نخست دست یافت لذا باید در مجموعه روابط عمومی ؛ واحد ارتباط با رسانه ها، شکل مطلوب و کاملی به خود گیرد.
حامد مقدم در ادامه به فعال شدن ارتباط مجازی در مجموعه روابط عمومی؛ به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.mashhad.ir  در آبان ماه سال گذشته اشاره كرد و گفت: از زمان فعالیت این پایگاه تاکنون، یک میلیون و 22 هزار نفر از این سایت بازدید کردند که این رقم در طول سال 1387 تنها هفت هزار و 200 نفر بوده است و هم اكنون نیز برخی از اخبار این پایگاه به زبان انگلیسی ترجمه شده ودر اختیار زائران و گردشگران قرار گرفته است و به زودی نیز به زبان عربی ترجمه خواهد شد.
وی ادامه داد: هم اكنون اخبار شهرداری در خصوص ارتباط با صدا و سیما ،از طریق برنامه های " فانوس" ، و  " در همین شهر ، به مدت 60 ثانیه "اطلاع رسانی می شود.
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در تشریح برنامه های روابط عمومی؛ حضور رسانه ها را در نشست های خبری شهرداری در حدود 20 رسانه عنوان كرد و گفت:در این راستا نشست‌های هم اندیشی با رسانه ها از مهرماه سال گذسته تا پایان سال، 19 جلسه بوده است.
حامد مقدم در ادامه تیزرهای تصویری در سال 1387 را یکصد و 20 مورد اعلام كرد و افزود: این رقم از مهرماه سال 1388 تا پایان سال به 400 مورد رسید.
وی ادامه داد:هم اكنون مرکز ارتباطات مردمی " 137" نیز با 30 پرسنل مسئولیت دریافت، پیگیری و پاسخگویی به پیام های مردم را برعهده دارند و در زمینه تبلیغات شهری نیز این مركز اقدامات خوبی انجام داده به طوری كه تعداد علاقه مندان به اشتراك در نشریه شهریار هم اكنون به 5 هزار نفر رسیده است.